Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez firmę Nexa Jewelry za pośrednictwem sklepu internetowego nexa-jewelry.pl, zwanego dalej Sklepem Internetowym.
§1
Definicje
- Sprzedawca – Michał Olejniczak Design z siedzibą w Zduńskiej Woli 98-220, Czechy 260, posiądający numer identyfikacji podatkowej NIP 8291638265, działalność wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, który prowadząc działalność gospodarczą, dokonuje w ramach Sklepu internetowego sprzedaży towarów lub świadczenia usług.
- Sklep internetowy – oznacza stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi sprzedaż w domenie nexa-jewelry.pl
- Klient – użytkownik, który w ramach Sklepu internetowego zawarł Umowę sprzedaży.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość, na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu internetowego.
- Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
- Dostawca – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostaw Towarów.
- Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
§2
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, składania zamówień, zawierania umów sprzedaży, dostarczania towarów, płatności, odstąpienia od umowy, reklamacji oraz ochrony danych osobowych.
- Wszelkie prawa do Sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.
- Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
- Klientem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
- Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wykonane z wysokiej jakości stali chirurgicznej, wolne od wad oraz legalnie wprowadzone na rynek polski.
§3
Składanie zamówień
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
- W celu złożenia zamówienia należy dodać wybrane towary do koszyka, wypełnić formularz zamówienia oraz zatwierdzić zakup.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne uzupełnienie formularza oraz akceptacja niniejszego regulaminu.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą jego przyjęcie do realizacji.
- Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Klient powinien sprawdzić doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności kuriera. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od kuriera spisania właściwego protokołu.
§4
Ceny i płatności
- Wszystkie ceny w sklepie internetowym podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen i promocji – zmiany te nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.
- Dostępne formy płatności:
- przelew bankowy
- płatność online (np. Przelewy24, PayU)
- płatność za pobraniem (jeśli dostępna)
- Administratorem płatności jest https://hotpay.pl/ obsługiwany przez ePłatności Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Andrychowie 32-120, ul. 27 Stycznia 9, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP 5512627897, REGON 366165170, KRS 0000655383
- Odbiorcą płatności jest sprzedawca
§5
Dostawa
- Sklep realizuje dostawy na terenie Polski, a na życzenie klienta również do wybranych krajów Unii Europejskiej.
- Koszty dostawy są wskazywane podczas składania zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych, chyba że towar ma inny, indywidualny termin.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia sklep niezwłocznie poinformuje klienta i dokona pełnego zwrotu środków.
§6
Odstąpienie od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
- W celu odstąpienia od umowy należy odesłać towar wraz z podpisanym formularzem – jest to warunek przyjęcia zwrotu. Formularz można pobrać pod linkiem:
- Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w transporcie.
- Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
- Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru przez sklep.
§7
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady towaru wynikającej z jego niezgodności z umową.
- Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: sklep@nexa-jewelry.pl, opisując problem i dołączając dowód zakupu.
- Sklep ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, sklep zaproponuje naprawę, wymianę towaru lub zwrot środków.
§8
Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie sklepu.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, przy czym zmiany nie dotyczą zamówień złożonych przed ich wprowadzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Spory wynikłe z działania sklepu będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny.